Polecamy


swiat-biznesowy.pl
swiat-muzyki.com.pl
tytoniowyswiat.pl
tytonsklep.pl
wydarzeniamuzyczne.pl
xracing.pl
 

Miłość - Najlepsze Blogi o Miłości



Chcesz poczytać o miłości? Poznaj przepiękne blogi osób, które nie wstydzą się otwarcie powiedzieć Kocham Cię.



Przeczytaj historie osób, które odnalazły swoją miłość. Osoby opowiadają jak wyglądały ich najpiękniejsze i niezapomniane randki. A może i Ty chcesz poznać osoby samotne, które prowadzą swój blog, by poznać przyjaciół albo trafić na swoją wielką, życiową miłość? Prawdopodobnie najlepszy ranking blogów dla wszystkich zakochanych i szukających prawdziwej miłości.





1

Strona poświęcona mojej jedynej miłości życia

Jeżeli prawdziwie kochasz - zobacz, jeżeli szukasz miłości - przeczytaj i uwierz, że i Ciebie spotka... O tym, jak nasza miłość jest cudowna i piękna, bo gdziekolwiek on jest tam jest Raj.

Blog odwiedziło 48777 osób w tym ostatnio 48777 czytelniczek. | szczegóły
2

Moja Miłość

Gdy Ciebie mam, niczego więcej nie potrzebuję by zyć... Niestety nie możemy być razem, jak więc mam żyć dalej?

Blog odwiedziło 7104 osób w tym ostatnio 7104 czytelniczek. | szczegóły
3

** Gdybyś tylko wiedział **

Blog o jedynej, długiej, nieodwzajemnionej miłości. Bieżące wydarzenia z mojego życia.

Blog odwiedziło 3259 osób w tym ostatnio 3259 czytelniczek. | szczegóły
4

Rozmawiamy

Nasze Rozmowy

Blog odwiedziło 16061 osób w tym ostatnio 16061 czytelniczek. | szczegóły
5

SPEŁNIJ SWOJE MARZENIA

Spełniacz marzeń - wypowiedz 3 swoje marzenia, a wszystkie spełnią się jeszcze w tym roku. Nieprawdopodobne? A jednak, do tej pory nie spotkano się z porażką Spełniacza marzeń.

Blog odwiedziło 18884 osób w tym ostatnio 18884 czytelniczek. | szczegóły
6

zakochana-w

Jestem zakochana... Czy nieszczęśliwie? Może poradzisz?

Blog odwiedziło 20148 osób w tym ostatnio 18340 czytelniczek. | szczegóły
7

Strony o Miłości

Najpiękniejsze strony poświęcone miłości. Odwiedz ranking najgorętszych stron - Miłość.toplista.pl

Blog odwiedziło 22961 osób w tym ostatnio 22961 czytelniczek. | szczegóły
8

`tylko nasza miłość była zabójcza`

Tośka- zwyczajna, biedna dziewczyna mieszkająca na Kwiatowie. Sebastian- rozpieszczony, bogaty, nie mający uczuć chłopak. Prócz wspólnej szkoły nie łączy ich nic. Spokojne życie Tośki zmienia się gdy Sebastian zaprasza ją na studniówkę..

Blog odwiedziło 1684 osób w tym ostatnio 1684 czytelniczek. | szczegóły
9

PRZYPADEK EMILY JOHNOSN

Opowieść o wzlotach i upadkach , a przede wszystkim o poszukiwaniu SZCZĘŚCIA .

Blog odwiedziło 930 osób w tym ostatnio 930 czytelniczek. | szczegóły
10

Blog Czekolady

Poszukiwania przepisu na prawdziwą miłość, przeplatane z przepisami kulinarnymi! Prawdziwa uczta zmysłów okraszona czekoladą i osobliwym poczuciem humoru!

Blog odwiedziło 666 osób w tym ostatnio 666 czytelniczek. | szczegóły
11
Blask Prawdy

Blask Prawdy

Nasze dziedzictwo wiary i kultury - Bóg jest Miłością - warto dla tej Miłości żyć

Blog odwiedziło 1987 osób w tym ostatnio 1987 czytelniczek. | szczegóły
12

Invest in love

Miłość w męskim wydaniu. Niezmordowany poszukiwacz i smakosz życia wysokiej jakości, żyjący jak na typowego bloggera przystało. Bez pieniędzy i perspektyw, ale za to z gorącym sercem, szukającym równie gorącego damskiego serca.

Blog odwiedziło 402 osób w tym ostatnio 402 czytelniczek. | szczegóły
13
Mój świat.. moje myśli.. moja rzeczywistość..

Mój świat.. moje myśli.. moja rzeczywistość..

Wszystko co mnie otacza, to co kocham, to co lubie.. to czego nienawidze..

Blog odwiedziło 14934 osób w tym ostatnio 14934 czytelniczek. | szczegóły
14
W Twoim Blasku

W Twoim Blasku

Świat potrzebuje miłości - Nasza wolność - ZANIEŚMY TEN OGIEŃ MIŁOŚCI EUROPIE I NA CAŁY ŚWIAT- tak królom, władcom, parlamentarzystom, sędziom jak i obywatelom, bogatym i ubogim, starcom i dzieciom, więźniom, uzależnionym i chorym, po prostu wszystkim !

Blog odwiedziło 1310 osób w tym ostatnio 1310 czytelniczek. | szczegóły
15

`Bez ciebie żyć nie mogę, z tobą - nie mam siły.

Bo wymyśliłam sobie, że będę szczęśliwa ... ; (

Blog odwiedziło 4274 osób w tym ostatnio 4274 czytelniczek. | szczegóły
16

Głowa do góry, choć wszystko się pieprzy.

Niepowtarzalny blog. Idealny dla wielkich fanów serialu Skins. Opowiada o Amandzie , która straciła siostrę i ojca w wypadku samochodowym. Wraz z matką wyjeżdża do Londynu i tam musi radzić sobie z wielką miłością oraz tęsknotą...

Blog odwiedziło 408 osób w tym ostatnio 408 czytelniczek. | szczegóły
17
Kocham Cię Darusia Ponad Zycie

Kocham Cię Darusia Ponad Zycie

Miłość to ciekawe jak zmienia człowieka…

Blog odwiedziło 11139 osób w tym ostatnio 11139 czytelniczek. | szczegóły
18

...to przez niego jestem taka szczęśliwa...

blog dzieffczynki zakochanej na zabój...

Blog odwiedziło 16344 osób w tym ostatnio 15810 czytelniczek. | szczegóły
19

.:Martyna & Daniel:.

..::Ja i Ty... Cuda Dwa... Niech ta miłość wiecznie trwa::..

Blog odwiedziło 7961 osób w tym ostatnio 7124 czytelniczek. | szczegóły
20

Miłość, która przetrwa wszystko !

Prawdziwa miłość. Blog o życiu, miłości, tej jedynej, prawdziwej. Mężczyzna, dla którego można sporo poświęcić.

Blog odwiedziło 2604 osób w tym ostatnio 2604 czytelniczek. | szczegóły
21
Nicky Cruz opowiada... Historia prawdziwa

Nicky Cruz opowiada... Historia prawdziwa

To prawdziwa i wstrząsająca historia nastolatka - przywódcy najpotężniejszego gangu Nowego Jorku lat 50-tych... poznaj człowieka który popadł w niemal każdy rodzaj perwersji i degeneracji... zobacz jego walkę o życie!

Blog odwiedziło 2778 osób w tym ostatnio 2778 czytelniczek. | szczegóły
22
Miłość uskrzydla...Uczy latać...

Miłość uskrzydla...Uczy latać...

...Nasza niekończąca się historia...

Blog odwiedziło 11499 osób w tym ostatnio 11499 czytelniczek. | szczegóły
23

Przesłanie Miłości Jezusa Chrystusa

Przesłanie Miłości Jezusa Chrystusa jako ostateczne ostrzeżenie dla ludzkich duchów na Ziemi!

Blog odwiedziło 171 osób w tym ostatnio 171 czytelniczek. | szczegóły
24

...KoChAj Bo To NaJwIęKsZe UcZuCiE...

O naszej miłosci, która nigdy się nie skończy :*

Blog odwiedziło 13763 osób w tym ostatnio 13763 czytelniczek. | szczegóły
25

Na zawsze i na wieczność *S&W*

Pierwsza milość jest najważniejsza... Nasza będzie trwała wiecznie;***

Blog odwiedziło 6847 osób w tym ostatnio 6847 czytelniczek. | szczegóły
26

miłość

Chcę, żebyś wiedział, jak ważny jesteś dla mnie i że mógłbyś stworzyć ze mnie osobę, jaką naprawdę jestem - jeśli zechcesz.

Blog odwiedziło 8624 osób w tym ostatnio 8624 czytelniczek. | szczegóły
27

spotkajmy się znowu w toruniu

Ender utracił miłość swojego życia. Teraz zrobi wszystko by ją odzyskać.

Blog odwiedziło 1048 osób w tym ostatnio 1048 czytelniczek. | szczegóły
28

Pogmatwane życie nastolatki...

Jest to blog o w większości poświęcony miłości.. Jednak nie mu zmyślonych historyjek i wielkich historii romantycznych.. o,nie...to TYLKO moje życie... jeśli chcesz to tu zajrzyj i zostaw komentarz a na pewno się odwdzięczę..:)

Blog odwiedziło 1040 osób w tym ostatnio 1040 czytelniczek. | szczegóły
29

miłość to...

Dla zakochanych i tych, którzy szukają swojej drugiej połówki. Przypomnij sobie smak miłości - czym jest i jak działa na umysł i ciało...

Blog odwiedziło 24 osób w tym ostatnio 24 czytelniczek. | szczegóły
30

www.dzelinka.mylog.pl

Moje życie:)

Blog odwiedziło 3355 osób w tym ostatnio 3059 czytelniczek. | szczegóły
31

Zahara's story

Blog o wielkiej miłości...

Blog odwiedziło 241 osób w tym ostatnio 241 czytelniczek. | szczegóły
32

::::::::JA I TY::::::::

Ponad wszystko kochamy sie...

Blog odwiedziło 9873 osób w tym ostatnio 9375 czytelniczek. | szczegóły
33

Tylko Twój dotyk może mnie uleczyć

Historia dziewczyny z fantazją.

Blog odwiedziło 297 osób w tym ostatnio 297 czytelniczek. | szczegóły
34

Fajny blog nie tylko o miłości

Przemyślenia dot. miłości, porady miłosne i inne rzeczy o których powinnaś wiedzieć.

Blog odwiedziło 820 osób w tym ostatnio 820 czytelniczek. | szczegóły
35

Inesowej świat

Jestem kimś. Ale kim? Kimś normalnym. Jak to? Tak to, mam i problemy i radości.. I mam życie, które szanuje i kocham :) A czym się interesuje? Wszystkim po troszku, bo wkońcu jestem anomalna :P

Blog odwiedziło 256 osób w tym ostatnio 256 czytelniczek. | szczegóły
36

Blog o miłości małej nimfomanki

Blog odwiedziło 934 osób w tym ostatnio 934 czytelniczek. | szczegóły
37
Marcin od miłości

Marcin od miłości

Logika miłości jest prosta, zaskakuje mnie jednak często, jak dla niewielu z nas i jak bardzo się to rozmywa, zatraca...

Blog odwiedziło 411 osób w tym ostatnio 411 czytelniczek. | szczegóły
38

Tylko mnie kochaj... :* Zawsze tak samo mocno :*

Mój blog stworzyłam dla najwspanialszego chłopaka na ziemi. Mój narzeczony jest wyjątkową, wspaniałą osobą... Kocham go ponad wszytsko! Przeżyliśmy trudny okres w naszym życiu, jakim było wojsko Krzysia... Teraz musimy pokonać rozłąkę która nas dzieli.

Blog odwiedziło 8966 osób w tym ostatnio 8966 czytelniczek. | szczegóły
39

najwiekszepragnienie

blog o miłości.

Blog odwiedziło 1383 osób w tym ostatnio 1383 czytelniczek. | szczegóły
40
Tylko My sie liczymy...

Tylko My sie liczymy...

Kocham Cie...

Blog odwiedziło 3106 osób w tym ostatnio 3106 czytelniczek. | szczegóły
41

MiŁoŚć - NaJpIęKnIeJsZe Co CiĘ w ŻyCiU mOżE sPoTkA

Blog odwiedziło 2729 osób w tym ostatnio 2729 czytelniczek. | szczegóły
42

...Tylko Ty...

Blog odwiedziło 7479 osób w tym ostatnio 7295 czytelniczek. | szczegóły
43

....kocham ponad wszystko...

to co przeżywam.. życie jest piękne tylko ludzie je sobie utrudniają..

Blog odwiedziło 8398 osób w tym ostatnio 7404 czytelniczek. | szczegóły
44

Ty też chcesz być piękna i podziwiana?

Skuteczne diety odchudzające - dowiedz się, jak zrobić rewelacyjne kosmetyki, dzięki którym wszyscy faceci oszaleją na Twoim punkcie!

Blog odwiedziło 5474 osób w tym ostatnio 4695 czytelniczek. | szczegóły
45

Dla tej jedynej... Dla mojej Kamileczki...

Wiersze miłosne tylko dla mojej Kamileczki:)

Blog odwiedziło 5 osób w tym ostatnio 5 czytelniczek. | szczegóły
46

!_.-^**^-._! MoCnO PrZyTuL Mn!e i ZaCzArUj ZyCiE w

Blog odwiedziło 6363 osób w tym ostatnio 6113 czytelniczek. | szczegóły
47

Basen Bez Dna

Blog o relacjach damsko-męskich wśród młodzieży.

Blog odwiedziło 3 osób w tym ostatnio 3 czytelniczek. | szczegóły
48

Planeta Smutku, Żalu i Gniewu

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
49

KOCHAM CIE KOCHANIE MOJE

JESTEM SZCZESLIWA BO MAM BARTKA

Blog odwiedziło 4417 osób w tym ostatnio 4147 czytelniczek. | szczegóły
50

Mój sens

Choc uczuc nie mozna opisac slowami, probowalam to zrobic =)

Blog odwiedziło 12 osób w tym ostatnio 12 czytelniczek. | szczegóły
51

Miłością Być...

Najpiekniejsze chwile przeżywamy wtedy kiedy dowiadujemy się, że ktoś nas kocha

Blog odwiedziło 4226 osób w tym ostatnio 3743 czytelniczek. | szczegóły
52

Milością sie żyjee

Blog odwiedziło 3 osób w tym ostatnio 3 czytelniczek. | szczegóły
53

Problemy troski tęsknota

Zimne wspomnienia

Blog odwiedziło 6 osób w tym ostatnio 6 czytelniczek. | szczegóły
54

Annelise - Przebudzenie

Opowieść o dziewczynie wybudzonej ze śpiączki i mężczyźnie poszukującym właśnie jej.

Blog odwiedziło 3 osób w tym ostatnio 3 czytelniczek. | szczegóły
55

pieces-of-my

Blog odwiedziło 1311 osób w tym ostatnio 1127 czytelniczek. | szczegóły
56

Zawsze Ja sama..Zawsze nie chciana :(

Blog tak na prawdę jak inne : dużo obrazków, własnych myśli, smutne i wesołe wierszyki. Generalnie i bardziej ogólnie bloog o Miłości w której nie wszystko jest tak jak byśmy chcieli żeby było. :(

Blog odwiedziło 8 osób w tym ostatnio 8 czytelniczek. | szczegóły
57

Tego kwiatu jest pół światu

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
58

Miłość

O miłości,zakochaniu i i moim obiekcie westchnień ;)

Blog odwiedziło 8 osób w tym ostatnio 8 czytelniczek. | szczegóły
59

z miłości

Miłość Jarka i Kasi

Blog odwiedziło 5 osób w tym ostatnio 5 czytelniczek. | szczegóły
60

Miłość przez łzy...

Dlaczego miłość tak często rani...?

Blog odwiedziło 3706 osób w tym ostatnio 3706 czytelniczek. | szczegóły
61

Zakochana po uszy

Na blogu piszę o jedynej, prawdziwej miłości mojego życia. Nie wierzysz w prawdziwą miłość? Odwiedź mój blog a przekonasz się, że ona naprawdę istnieje!

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
62

kochac to nie takie proste

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
63

Pierwsza ostatnia miłość

Blog o mojej pierwszej miłości, o szczęściu i naszym życiu

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
64

Bańka Mydlana

Szliśmy z oddali - cieniem - Spotkaliśmy się - płomieniem -- Czem nasze życie - ? -: miłością - Czem miłość nasza - ? -: wiecznością!. Emil Zygadłowicz

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
65

Natalka i Piotrek

Miejmy odwage żyć dla miłości!

Blog odwiedziło 2 osób w tym ostatnio 2 czytelniczek. | szczegóły
66

Blog o Miłości

Chcesz znaleźć swoją drugą połówkę?Wejdź i zapisz sie na czekających!A napewno sie doczekasz!!

Blog odwiedziło 3 osób w tym ostatnio 3 czytelniczek. | szczegóły
67

Moja Miłośc bez wzajemności=(

Stronka o moim Zyciu,a Naj bardziej o Miłosci bez wzajemnosci ktorej doświadczyłam:(

Blog odwiedziło 3533 osób w tym ostatnio 3410 czytelniczek. | szczegóły
68

Blog o Miłości

Blog odwiedziło 3 osób w tym ostatnio 3 czytelniczek. | szczegóły
69

warzywny - czyli miłość w naturze

szczere miłosne listy ,zakazana miłość

Blog odwiedziło 2 osób w tym ostatnio 2 czytelniczek. | szczegóły
70

mOJA MIŁOŚĆ ?? PRZECYTAJ JAKA JEST

Moja miłośc w której żyje ... zobacz czy ty tez jestes w to zamieszany

Blog odwiedziło 3 osób w tym ostatnio 3 czytelniczek. | szczegóły
71

Miłość Nie Jedno Ma Imie...

Blog odwiedziło 7 osób w tym ostatnio 7 czytelniczek. | szczegóły
72

zakochana-natalia

Z harmonij najpiekniejsza bywa miłłość prawdziwa ...

Blog odwiedziło 2 osób w tym ostatnio 2 czytelniczek. | szczegóły
73

Kto jest kochany i umie kochac....

Blog odwiedziło 2172 osób w tym ostatnio 2059 czytelniczek. | szczegóły
74

moje myśli, moje słowa, moje uczucia

wiersze o miłosci, która nie zawsze kończy sie pięknie

Blog odwiedziło 7 osób w tym ostatnio 7 czytelniczek. | szczegóły
75

Złamane i całe serca

nalepsze wiersze i obrazki dla wszystkich

Blog odwiedziło 1 osób w tym ostatnio 1 czytelniczek. | szczegóły
76

Prawdziwa historia... Anonimowy pamietnik.

Michał jak prawie każdy spotyka na swojej drodze problemy miłosne. Jego są dość nietypowie... Jakie? Przekonaj się!

Blog odwiedziło 1 osób w tym ostatnio 1 czytelniczek. | szczegóły
77

Jak żyć?

Blog odwiedziło 2639 osób w tym ostatnio 2318 czytelniczek. | szczegóły
78

Nasz Pamiętnik

O Niej i o Nim, o ich miłości..

Blog odwiedziło 6 osób w tym ostatnio 6 czytelniczek. | szczegóły
79

Metody Najlepszych Uwodzicielek

Blog odwiedziło 1 osób w tym ostatnio 1 czytelniczek. | szczegóły
80

SAORIA-pierwszy romans historyczny w Polsce!

Zdrada, miłość , spisek , kazirodztwo i walka o tron , a wsztstko to , zamknięte w świecie fanatycznej wiary,polowań na czarownice, krwawej wojny i miłości , która niszczy wszstko co stanie jej na drodze.

Blog odwiedziło 1 osób w tym ostatnio 1 czytelniczek. | szczegóły
81

Samotna Łza

Megan jest siedemnastoletnią córką szofera, który pracuje dla ojca jej największego wroga. Dziewczyna pomimo niskiego statusu materialnego otacza się wpływowymi przyjaciółmi. Dotychczas myślała, że świat londyńskich celebrytów jest idealny...

Blog odwiedziło 3 osób w tym ostatnio 3 czytelniczek. | szczegóły
82

Miłość w listach

Blog odwiedziło 10 osób w tym ostatnio 10 czytelniczek. | szczegóły
83

anett-koffany-blogus.blog.onet.pl

SUPER BLOG O MIŁOŚCI I NIETYLKO:):)ZNAJDZIESZ TU WSZYSTKO...OBRAZKI, GIFY, WIERSZE I WIERSZYKI I WIELE WIELE WIĘCEJ!!! SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!

Blog odwiedziło 4327 osób w tym ostatnio 3600 czytelniczek. | szczegóły
84

BOGINIWPARYZU

Historia trzech kolezanek mieszkajacych we Francji.

Blog odwiedziło 0 osób w tym ostatnio 0 czytelniczek. | szczegóły
85

strona mojej przyjaciółki :))

jej życie i chłopcy :)

Blog odwiedziło 2569 osób w tym ostatnio 2569 czytelniczek. | szczegóły
86

Ta najważniejsza

Opowiadania i teksty o różnych obliczach miłości.

Blog odwiedziło 5 osób w tym ostatnio 5 czytelniczek. | szczegóły
87

..dotknęłam kiedyś miłości..

moje życie..moj swiat..moja miłosc =*

Blog odwiedziło 6432 osób w tym ostatnio 6432 czytelniczek. | szczegóły
88

...:::Historia, która nie znajdzie końca:::...

Moje opowiadanka (przeważnie o miłości), które mają dla mnie wielkie znaczenie :) Niektórzy zrozumieją dlaczego :) ZAPRASZAM :)

Blog odwiedziło 8596 osób w tym ostatnio 7345 czytelniczek. | szczegóły
89

Lekcja Miłości

O miłości na odległość. Przemyślenia.

Blog odwiedziło 7 osób w tym ostatnio 7 czytelniczek. | szczegóły
90

Daj upust milości...

Sakura to bogata dziewczyna, na której matka chce zbić fortunę, wydając ją za mąż za jakiegoś milionera; Sasuke to nieszczęśliwy chłopak, którego dręczą koszmary sprzed kilku lat. Boi się zaufać sobie. Kiedy poznaje Sakurę jego serce ponownie ożywa...

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
91

blog

Moje piękne życie,,,,

Blog odwiedziło 3688 osób w tym ostatnio 2951 czytelniczek. | szczegóły
92

Miętowy Kochanek

W poszukiwaniu miłości z nieba do piekła i z powrotem.

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
93

Milosc to Piekne Slowo

To strona o milosci, uczuciach, roznych perspetywach i glebokich przemysleniach.

Blog odwiedziło 4 osób w tym ostatnio 4 czytelniczek. | szczegóły
94

miłość przez cierpienie

zapraszam do czytania zupełnie innego opowiadania o miłości jakie kiedykolwiek miałeś okazję czytać wejdź i sam się przekonaj

Blog odwiedziło 7334 osób w tym ostatnio 6301 czytelniczek. | szczegóły
95

WYZNANIA KOCHANKÓW: Sex, dobra zabawa, szalone pom

Prawdziwe opowieści

Blog odwiedziło 6 osób w tym ostatnio 6 czytelniczek. | szczegóły
96

Na Zawsze Razem !

...Chcę dzielić z tobą wszystkie moje sny, Zasypiać i budzić się przy Tobie Do końca swoich dni... Kocham Cię Dawidku :*:*:*

Blog odwiedziło 8 osób w tym ostatnio 8 czytelniczek. | szczegóły
97

Milosc to czar ktory nami zawladnal

Czekajac na naszego dzidziusia

Blog odwiedziło 5 osób w tym ostatnio 5 czytelniczek. | szczegóły
98

miłość ;*

Blog odwiedziło 7 osób w tym ostatnio 7 czytelniczek. | szczegóły
99

## Miłość to wielkie słowo...##

Założyłam tego bloga, bo chciałabym podzielić się z Wami moimi problemami i poradzić się Was w trudnych dla mnie sytuacjach...dlatego prosze was wchodźcie, komentujcie i radźcie mi...możecie też zadawać mi pytania, a ja na nie odpowiem...>>pozdro i naraxx

Blog odwiedziło 5974 osób w tym ostatnio 5300 czytelniczek. | szczegóły
100

Blog o miłości i nie tylko...

Znajdziesz tu coś o miłości.gify.ciekawe notki...

Blog odwiedziło 4857 osób w tym ostatnio 4235 czytelniczek. | szczegóły

Miłość - Cytaty

Bo miłość jak cygańskie dziecię: Ani jej ufaj, ani wierz, Gdy gardzisz, kocham cię nad życie, Lecz gdy pokocham, to się strzeż!
Autor: Georges Bizet

Gdy znajdę w sobie choć jeden akt miłości, już nie jestem nędzą.
Autor: Stefan Wyszyński

Jeśli miłość jest dzieckiem, przywiązanie jest dojrzałym człowiekiem.
Autor: Honoriusz Balzac

Pierwsza miłość jest jak piętka świeżego chleba.
Autor: Matka Teresa z Kalkuty

Kto prawdziwie kocha, ten nie troszczy się o nagrodę za swoją miłość, lecz tylko o to, aby kochać coraz lepiej.
Autor: Zbigniew Trzaskowski

Miłość często nie jest niczym innym jak korzystną wymianą pomiędzy dwojgiem ludzi, którzy otrzymują maksimum tego, czego mogli się spodziewać, wziąwszy pod uwagę ich wartość na rynku osobowości.
Autor: Erich Fromm

Dlaczego warto dodać swojego bloga do toplisty blogów miłosnych?

Wierzę, że pisząc blog o miłości chcesz aby był ona często odwiedzany i miał wielu czytelników. Niniejsza toplista ułatwi Ci dotarcie do osób, które z wielką przyjemnością przeczytają co masz do powiedzenia o miłości. Jest to bardzo dobre miejsce, aby promowoać swoją miłosną twórczość. Twoj pamiętnik w topliście to jeszcze więcej czytelników Twojej bloga. Nie czekaj i już teraz dodaj swój blog do toplisty!

Copyright © 2006-2013, Blogi o miłości.

Ranking stworzony w serwisie TopLista.pl

 

Partnerzy


radumed.pl
serwisbiznes.pl
sound-on.pl
stopazwrotu.com.pl
stylnadzis.pl